27 haftadayim kızlar 1 haftadır vajinamda geçmeyen ağrı var özellikle sol meme tarafında yatakda dönmekte oturtup kalkamk yürümek zorluyor hareketlerim kısıtlandı önceden kasik ağrısı vajinal sızlama oluyordu ama geçiyordu ama bu böyle bişi geçmedi Dr gitmeme gerek varmı randavum 5 Eylül’de sizlerde oldumu anlamadım bilgisi ola varmı napmaliyim acile gitsem hiç bişi yapmıyorlar birde