2cocukluana_ Benim de ilk gebeliğim 24 haftada hissetmiştim bu ikinci gebeliğimde 14 haftada hissettim zaten doktorum da çok hareketli bir bebek büyük ihtimalle artık hissedersin demişti nedenini sordum 2 gebeliklerde daha erken hissedilirmiş çünkü İlk gebelikte hissedememeniz çok normal vücudunuzun yapısı değişiyor demişti tekme veya hıçkırık bunların nasıl bir şey olduğunu bilmediğimiz için de geç hissediyormuşuz ama tabi şimdi ikinci gebeliklerde ne zaman ne olacağı bebeğin karnındaki hareketin hıçkırık mı tekme mi olduğunu rahatça anlayabildiğimiz için o yüzden erken fark ediyormuşuz 😂😂😂