Berivan_sr Kızlar yanlış anlamayın kıyaslamak açısından yazmıyorum bugün doktor kontrolüm vardı bebek 2 kilo 225 Grm olmuş doktor normal dedi ama bana az geldi yani burdakileri okuyorum maşallah hepsi 2400 den aşağı değil
Civcivlerinannesi Berivan_sr genetik faktörler de önemli bazıları da inanılmaz iyi besleniyor bebek 40. Hafta da 2500 gr doğuyor
Helbestt Berivan_sr o haftada benim de öyleydi.Az değil merak etme doğum haftasına kadar kilosunu tamamlıyor.Benim çocuğum 3.400 doğdu
Berivan_sr Mini_baby güzel doğmuş ama kilosu güzelmiş benimki bana az geldi bu aralar mide bulantısı da başladı bişey yiyemiyorum geceleri uyumadan önce süt içine pekmez katıp içiyorum bazen bir faydası olur inşallah
Mini_baby Berivan_sr doğuma yakın mide çok yukarı çıktığı için öyle oluyor doktorum bana sık sık az az ye mideni bir anda doldurma demişti Sana da fikir olsun Süt de işe yarıyor bu arada bir de muz eklersen güzel kilo alır
Berivan_sr Mini_baby teşekkür ederim 😊 muzu sade yemeyi seviyorum içine bebe bisküvisi katsam olur mu
tatlibebegim_ Berivan_sr valla öyle özel yediğim bişey olmadı ne bulursam onu yedim kefir kuruyemiş muz bunları çok yiyodum bide gebelik şekerimde vardı
Berivan_sr tatlibebegim_ bir hafta öncesinde bende ne bulursam yiyodum ağzım hiç boş kalmıyordu ama şu bir haftadır mide bulantısından bişey yiyemiyorum herşey çok ağır geliyo illa böyle çok acikmam gerekiyo yemem için o zamanda midem zor hazmediyo kusmamak için kendimi zor tutuyorum diyebilirim
Berivan_sr Emelsu benim o haftada 2 kilo 36 Grm idi haftasına uyumlu tabi ama bana az geliyor neyse sağlıklı olsunlarda
Gizem-kara2334 36+2 bugün 2870 gram dedi doktor güzel dedi gayet oluncaya kadar iki haftada 400 alsa dedi 3.200 gibi doğar oda yeter zaten sağlıkli olsunda
Civcivlerinannesi Berivan_sr boy kısa ve minyon iseniz çocuğunuz da çok kilolu doğmaz anne babaya çekiyor. Ne kadar çok faydalı şeyler tüketsek de her bebek aynı değil maalesef. Önemli olan sağlık 🤗