Gizem9688 myavocado zaten bebeklerimiz arasinda 2 gün vardi. 24 agustos benimki de. Saglikla gelsinler artik son 1 2 gün 🩵
Feyza06 34+1 doktor ne zaman gün verir acaba ? Tecrübelı anneler yazabılır mı ıkıncı gebelıgım ılkı de sezeryan :)
Kardelen19 Feyza06 2 hafta önce gün veriyorlar genelde canım 33.4 deyim bende banada vermedi henüz 37 de alıyorlar genelde benim ikiz 36 da almayı planlıyor eğer ki bı sıkıntı olmaz ise
kbratavn LinamAsyam biz 2 hafa ilerden gidiyoruz gelişim olarak benm tansiyon cktı protein kaçagı var o yüzden riske atmayp erken alalam dedi doktor
HmerveK HBetul Beni de 38+1’de alacak doktorum ama aslında 39. Haftada alması daha sağlıklıymış okuduğum kitaplarda dünya genelinde 39. Haftaya kadar doktorların beklemesi gerekirmiş. Bugün soracağım neden 1 hafta önde alıyor diye☺️
myavocado HmerveK 😅 sınırda aslında bazı yerlerde aslan bazı yerlerde başak gosteriyor, ben aslan kabul ediyorum ama birazcık küçük astroloji egirimi almıştım, o hocamın dediğine göre aslan 😅
HBetul HmerveK ben sordugumda 2. Sezaryanda falan dikiş duvarının incelme riskinden dolayı dedi agrı sancı çekmemeniz için dendi bende bilemedim de okudgum kitaplarda sezaryanda olsa bekleyin kendi seçsin geleceği zamanı diyorlardı mantıklı gelmişti ama zorlanıyorum artık