Nazooo1 Kızlar afetim 3 gün gecikti adet günümden 3 gün önce bu testi yaptım direk çift çizgi çıktı ama adet olacakmışım gibi bacaklarım ağrıyor ve yüzümde sivilceler çıkıyor sizce hamile miyim ?? 
Kumsal28 Nazooo1 teste göre evet var ve büyük herhalde çok net çıkmış çünkü ikinci çizgi son adet tarihiniz nedir
Nazooo1 Brcuburci Adet olacakmışım gibi yüzümde sivilceler çıkıyor ve bacak ağrım var o yüzden yurt dışımdayım doktorlara gidemiyorum 🥲
basakc36 Nazooo1 Benimde testimde bu kadar net çıkmıştı çizgi.Sağlık ocağına gidip kan testi yaptırabilirsiniz
Tulaysavas1995 https://share.icloud.com/photos/0bcu14xzCm_4jsrTph0bdkIqA Kızlar var gibi dimi 2 gün geçilmesi bugün yaptım inanası gelmiyor insanın
Tulaysavas1995 Nazooo1 yok İstanbul da değilim yazlıktayız pazartesi gidicem hastaneye Allah nasip ederse ama diğer gebeliğim de de böyle olmuştu hamileydim Buda aynısı oldu gene de inanamıyor insan direk çift çizgi oldu
Hediyenuk37 Hayırlı olsun canım, vücut uzun süre aynı döngüye alıştığı için adet olacakmış gibi hissi çok normal hatta bunu ilk 3 ay yaşıyabilirsiniz endişelenmeyin. Erken gebelik testlerinde yanılma yok denecek kadar az. İçinizin rahat etmesi için kan verin.
Nazooo1 Hediyenuk37 İnşallah 2 eylülde vereceğim farklı testlerden 5 tane yaptım elektronik test bile yaptım sonuç aynı 