Derya-D bilgeeS valla ben bi elbise almıştım bir de normal takım. Sezeryan olunca elbiseyi giydim Hiç kirlenmedi. Diğer takımı da akşamdan akşama giydim iste. Evde pijama ile gezmek istemedim ☺️ tercih meselesi
Melek3675 bilgeeS bugün doğum yaptım 3 takım koymuştum biri beyaz çekim için diğer ikisi de kirlendi bence 3 takım olmalı özellikle koyu renk
Snbtsn bilgeeS ben 2 gecelik bir pijama takımı 1 de sabahlık koymuştum tam yetmişti sezeryandı yine aynısını yapıcam
gktgmom bilgeeS ben ikili lohusa seti beyaz olanlardan alıp koydum içinde pijama takımı ve geceliği var bir de normal pijama takımı ve normal gecelik takımı ekledim hastane çıkışı içinde ayrıca bir takım daha koydum
Tlyysf Melek3675 bebeğiniz kaç kilo erkenmiş haftası küvezdemi evinizdemisiniz🥰hayırlı olsun sağlıcakla büyüsün 🥰
Tlyysf Melek3675 yaa çok geçmiş olsun :( düzelir o çoğu bebekte oluyor sıkmayın canınızı stres yapmayın