39+2 deyim dün gece aşırı sancım vardı kesin doğum başladı dedim nişanda geldi. Sabahta kontrol vardı hastaneye gittim doktorum alttan muayene etti 1 cm açıklık var dedi nts de sancı çıktı sonra eve gönderdiler evde 4 cm açıklık bekleyelim diye . Ama eve gelince ne sancı kaldı ne birşey ne yapmam lazım açıklık artması doğumun başlaması için yardımcı olur musunuz