Pozitif Doğum hikayem 15 Haziran 2024 gecesi 38+4 de başladıı iki gündür düzenli olmayan ağrılarım vardı çok hafif regl ağrısını andıran ağrılardı perşembe akşamı eşim dışarı yemek yemeye çıkalım deyince bi mekan belirledik ve evden çıktık yolda giderken dönüşte hastaneye bi gidelim düzensiz ağrılarım var fakat bi kontrol edilsin dedim eşim içimi rahatlatmak için hastaneye döndü ve gider gitmez nstye bağlandım beklediğimiz gibi nst’de sancı çıkmıyordu herşey yolundaydı doktorla görüşmeye gittiğimizde istersen çatı muayeneni yapalım hem açıklık kontrol ederiz hemde içimiz rahat eder dedi ve kabul ettim. Muayenede 2 cm açıklığım olduğunu öğrendik ve hafif suyum sızıyordu bunun üzerine nöbetci doktor kendi doktorumla görüşerek yatış kararımı verdi ne olduğunu anlamamıştım bile çantamızı almak için eve gitmek istediğimi sürece evde devam etmek istediğimi söyledim fakat eşimin gidip alması gerektiğini su sızdığı için enfeksiyon riski oluştuğunu söyleyerek beni göndermediler o gece yatışım yapıldı belli aralıklarla sürekli nst bağlanıyordu bi kaç saat sonra ağrılarım ilginç bir şekilde düzene girdi. Hala şoktaydım ve sabah kendi doktorum geldiğinde taburcu olacağımı sanıyordum. Nst de ağrı çıkıyordu fakat hiç bişey hissetmiyordum. Sabah kendi doktorum gelip tekrar açıklığı kontrol etti hala 2 cm olduğunu belirleyip fitil takmalarını söyledi rahim ağzını yumuşatarak açılmayı sağlayacak dedi. Fitil sabah 9 gibi takıldı ve iki saat sonrasında ağrılarım düzene oturdu sürekli ağrı geliyordu 2 dakikada bire düşmüştü hastaneye yatışım yapılır yapılmaz suya Meryem Ana otunu atmıştık dualar okuyarak,nefes egzersizleri,sıcak duş, pilates topu üzerinde hareket etme ile desteklerek karşıladım asla dayanılmaz bir ağrı yaşamadım. 5 gibi doktorum gelip kontrol etti ve 5-6 cm açıklığım olduğunu son nst bağlayıp eğer düzenli ağrı görürsek epidural taktırabileceğimizi söyledi nst de ağrıların yüz ve üzerine çıkacağını düşünenlerdenseniz yanlış düşünüyorsunuz çünkü nst ağrılarım 30 larda seyrederken ben doğum için hazırlanıyordum 😂 nst sonrası epidural uygun görüldü ve taktırmak için ameliyathaneye indik takılmasıyla rahatlamam bir oldu diyebilirim. Yukarı odama çıktığımda hemşirem gelip kontrol etti ve kontrol esnasında suyum patladı acil bir şekilde doktora haber verdiler ve apar topar doğumhaneye alındım. Epidural takılması ile doğumun gerçekleşme aralığı aşağı yukarı 15 dakika falan sürdü. Hiç bişey hissetmiyordum nasıl ıkınacağımı düşünüyorduk doktoruma hocam ıkınmayı deneyeyim hiç bişey hissetmiyorum dedim ve dene dedi 3 defa güçlü bir şekilde ıkındığımda kızımı kucağıma verdiler inanılmaz bi rahatlama hissettim. Ve artık miniğim kucağımdaydı. Bütün süreci benimle birlikte eşim ve annem yönetti. Her anımda yanımdalardı. Doktorumun mükemmel olması da ayrı tabiki. ( Lokman Hekim Etlik Hastanesi Dr. İrade Musagil ) Bir kaç dikişle normal doğumum tamamlandı. Rabbim herkese böyle kolay doğumlar nasip etsin. Gözünüzde büyüttüğümüz kadar korkunç bi durum yok kızlar. Biz herşeyi başarabiliriz ve inanın bebeğinizi kucağınıza aldığınızda herşey bitiyor.