berzeh evet aslinda cok guzel olyrdu ayria gorusup destek olabilsek aslinda telefon numaraami verebilrim ama burda ozelden mesaj atma oluyormu Ben bilmiyorum inan dun okadar ragat gecirdim ki bana cok iyi geldin anlatiklarin ayni seyleri yasamis olmak yemeklerden sonra olucem diyorum yemek yemeye kokruyorum iki lokma yiyp birakiyorunm ama yine kotu oluyordum dun baya day yedim ama cok AZ bi carpintim oldu