zeynebensar evet
Bendeki kaygi bozuklu direk kalp uzerine zaten
Okadar kardiologa giittim ki elhamdulillah birsey cikmadi.
Gecen kadin dogumcunun yanina gittim.
Bir testler vs istedcik sacma bir sekilde heyecanlandim yani gerildim anlatamiyorum nabzim firladi.
Yime dahiliye sirasi beklerken gecenler birak carpintiyi panik atak krizi gecirdim.
Disaridan gayet normal gorunuyorum ama
Kendi kendimi yedim eridim bittim.
Doktorun yanina gidip carpintimda var ekg isteyin hocam dedim.
Ama doktorla brz konusunca kendiligimden sakinlestim ekgde normal cikti.
Gebelikle birlikte suan ortalama nabzim cok nadirdir 80 :)
Hep 90 100 bu civarlar
Yemek yiyince 110 120 yeri gelir 130
Kafama takmissam 140 150
Allah bize sifa versn.
Yemekten sonra daha cok hissediyorum carpintiyo zaten.
Ama ne biliyo musun
Yemekten sonra herkezin nabzi hizlaniyor.
Biz vucudumuza odakli oldugumuz icin fazla hissediyoruz azicik heyecamda daha cok hizlaniyor
Sonra hizli diyoruz daha cok kaygilaniyoruz artiyorda artiyor.
Ama kalpte yapisal bir bozukluk sknti yoksa ritim bozuklu vs
Carpinti Allahn izniyle zararli degil.
Sporcular gibi onlarda kosuyor spor yapiyor nabizlari saatlerce 160 170 oluyor. Sonra sporu birakinca nabzi noemale donuyor
Buda kalbi guclendiriyor.
Kalbin surekli 7/24 120 130 vs daha ustu atmiyorsa ki
Emin ol kafan cok yogun oldugunda yada uykunda nabzin cok dusuyordur
Kalp kendini zaten telafi icin dinlenmeye aliyordur
Kalbin daha cok gucleniyor gibi dusun.
Dedigim gibi hayati zehir eden birsey kaygi carpinti.
Hatta hatta gecenler yine kasilmalarim vardı.
Hastaneyr gittim tansiyonuma baktilar.
Sonra nabzima bakacaklardi
Dedim nabzima bakmayin bende kaygi bozuklugu var azck yuksek ciksa daha da yukseltir kaygim.
Yine birgun acile gittigim de nabzim 80 cikmisti.
Sonra nedejse heyecanlandim 2 dk sorna 130du 😊
Vucudumuz cokkk hassasss.
Kalpte sknti yok
Kalp sadece telafi etmeye calisiyo.
Beyin komut veriyo tehlike var diye.
Kalpde zavalli bsy varsa hayatta kalsin diyip gürlüo :)
En ufak komut adrenalin salgiliyor.
En en en buyuk sikayetim yemek sonrasi zaten.
Cok gairp bie his rahatsizlik geliyor
Nabzim her yemekten sonra firliyor.
Kan testleri normal hersey normal endoskopi oldum
Bsy cikmiyor
5den fazla holter taktirdim
Ufak sapmalar disinda tertemiz elhamdulillah.
Ee kalpte sorun yok kanda sķnti yok
Neden ?
Sadece sinir sistemim herseyim cok hassas.
Acaba mı demek bile beyine komut veriyor :)