sibelasy Merhabalar sevgili anneler bugün 20. Haftada detaylı ultrasona girdim ve ense kalınlığı ilk olarak 6.2 hemen sonrası ölçümde 7.4 olarak ölçtü perinatoloji doktoru ve normal değilmiş bu durumu yaşayan var mı? Çok tedirgin oldum 😟