Banu4161
Arkadaşlar 40+0 hamileyim nisan ve suyla daha karşılaşmadım beyaz renkli akintim var 3 gündür çatım yürürken iş yaparken aşırı derece de ağrıyor ağrıdan yere çömelcek gibi oluyorum benimle aynı durumda olan varmi
Vedatbebek
O beyaz renkli akıntı ben de oldu bugün. Merak ediyorum. Öyle ahım şahım bi ağrım da yok acaba nedir ?
Burcan
Bende 39+6 dayım. Normalde pek akıntım olmaz nadiren beyaz sıvı olurdu. Bugün beyaz yapışkan Bi akıntı oldu sümüksü. Bende merak ediyorum ne acaba diye. Çatı ağrısı da ben uzun zamandır çekiyorum