Buskyksl detaylı ultrasona gittiğim doktor teşhis etmişti çok çok iyi bi doktordu her şeyin üzerinde durdu yani hiç geçiştiren bi doktor değildi güzelce anlattı plasenta rahim ağzını kapatmıyor ya da önde değil , asagida olması çok korkulacak bir şey değil yukarı çıkmasa bile ilişki yasağını devam ettiririz bir de normal doğum yapamayabilirsin demişti bende çalışıyordum yalnızdım o yüzden dikkat dahi edemedim tabi yine de dikkat etmek lazım ama benim süreç böyle ilerledi şu an 31.haftadayim