tgb0104 Arkadaşlar kullanıp memnun olan önerebilir mi lütfen, Philips mi ?? Lansinoh mu ??? Ona göre alacağım öneri lütfen 😇
Myrtle tgb0104 lansinoh kullaniyorum sagmasindan memnunum ama cok parcasi var yika kurut ugrastiriyor ☺️. Daha az parcali eller serbest tarzi övülenlere de bi bakın isterseniz ☺️.
Semakantar tgb0104 ben ilk bebegimde lansinoh almistim kullandim baya cokta memnundum cekim gucu vs 2. De de onu kullanacagim gerektigi durumda öneririm
eylulus tgb0104 kiwi marka önerdiler ben de onu almayi dusunuyorum ama eller serbest mi alsam oyle mi alsam kararsizim almadim henuz
Deletedmom_110 Ade535 Myrtle Bende lonsinoh markasının alacağım ama dediğinizi anlamadım eller serbest dediğiniz nasıl oluyor
Myrtle Deletedmom_110 giyilebilir süt sagma makinasi yazin trendyolda cikiyor. Sutyenin icine koyuluyor kendi doluyo siz isinizi yapiyorsunuz. İstedigim marka kalmamisti lansinoh aldim. Sagimina lafim yok ama kenarlardan akmasin diye kambur duruyorum. Parcasi cok tek tek sök kaynat kurut yoruyor ☺️. Hepsi boyle parcali mi bilmiyorum
Ade535 Deletedmom_110 takıyorsun kendi sagıyor. O sırada işleniyorsun. Lansion elektirikli fişe baglı oturmalısın. Bahsettiğim marka BEBEBAO…
Deletedmom_110 Myrtle ayy teşekkür ederim 🙏 ilk doğumumda gerek yok diye almamıştım mistit olduğumda sütümü elimle kendim sağmak zorunda kalmıştım çok zordu ondan dolayı bu sefer alayım diyorum eşim eczaneye sormuş varmış sizce eczaneden mi alsam trenyoldan mı
Damlaozzz tgb0104 Philips Lansinoh bilmiyorum ama babymom markasının eller serbest modelini aldım o kadar memnunumki bakabilirsiniz çok pratik bir ürün
Myrtle Deletedmom_110 fiyatlarini karsilastirin isterseniz. İlaclar trendyolda 400 tl eczaneden 600e aliyorum. İnternete guvenemiyorum. Ama makina sonucta icinde garanti belgesi cikiyor orjinal gonderirler diye dusunuyorum ☺️
EceQueen Kiwi marka var elimde, daha kullanmadım ama o kadar çok parça var ki gözüm korktu ben nası temzileyim hepsini habire… üşenir kullanmam büyük ihtimalle
Aybukeb tgb0104 ben Philips almıştım 2019 da kızımda aşırı kullandım.yani o olmasa bitmiştim cidden dibine kadar sagiyordu sütü şimdi tipi falan değişmiş daha ufak bendeki bataryası falan daha büyük mesela şimdi oğlum dünyaya gelecek Allah nasip ederse dün kontrol ettim.calisiyor mu diye hala çalışıyor yani çok dayanıklı tavsiye gönülden