Ne kadar çok şey götürüyorsunuz öyle :) ben ilk doğumumu 36. hafta erken yaptım, elim cepte gittim tabiri caizse 😅 sonra 1 pijama takımı, 1 çıkış için alt üst, kâğıt havlu, terlik, çorap, iç çamaşırı, depend bez, bebeğe de 1 hastane çıkışı, birde tulum, bebek bezi birkaç tane, ıslak mendil yeterli geldi. Diğer şeyler ihtiyaç dahilinde getirtilir