Baby-ES Kasıklarım, belim, üst bacağım buralara ağrılar giriyor, her şeye tedirgin olmak istemiyorum ama benzer şeyleri yaşayanlar var mı ?
Ebruskoo Baby-ES aynısını yaşadım şuan 22 haftayım çok normal ama dikkat isteyen haftalar lütfen kendini cok yorma bol bol istirahat et beslenicem diye de zorlama kendini ağrılar ve bulantılar maalesef ki bende hic gelmedi
Emeis Baby-ES aynısı hatta okadar şiddetlıkı normalde ben adet olurken agrım olmaz. Yanı normal endıse etmeyin rahim genişledıgi için.
Ayse0575 Baby-ES kanama vs yoksa korkma. Adet olman gereken zamanda hamile kaldın vücudun yeni bir şeye hazırlanıyor eski alışkanlıkları bırakması zaman alacak. 11. Haftadayım bende ara ara yaşıyorum ağrılar ve afet olacakmış gibi bir baskı. Doktorum normal bunlar olacak korkma demişti sende korkma🥰 sağlıkla kucağına alacağın zamanı hayal et ❤️
Baby-ES Ayse0575 yok çok şükür başka bir aksi durum ☺️ Vücudumda bir şeyler değişiyor, uyku düzenim değişiyor derken daha en başında hamilelik tuhaf hissettiriyor açıkçası 😊
neslsah-1 Baby-ES normal bebekten dolayı karnınızda acıyacak endişelenmeyin hamileliğe haxırlıyo kendini vücut
Baby-ES neslsah-1 halsiz ve yorgun bırakıyor beni her seferinde kendimi yatarken hatta oturduğum yerde uyumuş buluyorum 😅
Ayse0575 Baby-ES hamilelik aşırı garip bir şey😂 böyle hunharca iştahla yediğim bi şeyden anında tiksinebiliyorum. Yağmur toprak kokusundan tiksindim düşün ve daha niceleri😅😅 her an tetikte olma hali ise insanı en yoran şey kısacası analık en başından zormuş 😂