Bugün kan alındı o kadar stresliyim ki ağlamadan duramıyorum. İkili test çok yüksek riskli çıktı (1:50 )
Genoks firması aldı kanımı. 71 hastalığa bakılan bir paket dedi, standart paket olmayanı önermiş doktorum. 10 iş günü içinde çıkacakmış sonuç. Nasıl geçireceğim o süreyi bilmiyorum. Acaba ellerine ulaştıktan sonra mı 10 gün ?