Newnesilanne Merhaba arkadaşlar Bursa Pembemavi Hastanesinde yakın zamanda doğum yapan var mı? İlgi alaka temizlik vs nasıl?Doktorlar hastane nasıl? Refakatçinin kaldığında uzanacağı koltuk vs var mı?
Yeniyeniden Newnesilanne ablam 2 çocuğunuza orda doğurdu ben beğenmiştim sanki odalarini bilmiyorum bende oraya gidiyorum
Newnesilanne cagla24 benimde 14-28 eylül arası google yorumları çok kötü hastanenin. Aklıma kurt düştü doğum yaklaştıkça. Benim doktorum dışardan siz pembe mavi de mi takiplisiniz sizin ne zaman doğum?
cagla24 Newnesilanne aslında herkes güzel diyordu ama yorumlarına bakmamıştım doktorları falan iyi benim doktorum dışardan sizin doktorunuz kim? 6 Eylül benim doğum yani 40 haftamız o gün doluyor ne zaman gelir bilmiyorum tabi
Newnesilanne cagla24 sizin doğum benden önce olacak sanırım. Doğum sonrası tecrübenizi yazarsanız çok sevinirim benimde doktorum dışardan bandırmada yaşıyorum emre hoca takipli yim. Ben dün bursaya gidip hastaneyi gezdim tertemiz ve gayet ilgililerdi içim rahatladı açıkcası
cagla24 Newnesilanne bende iyi olduğunu biliyorum yani temiz bi hastane tabi işleyiş hakkında pek bilgim yok kontrole oraya gitmediğim için