Ebaki Kizlar arkadaşim ayın altisinda yumurtlama gördü ve yedisinde çatlama bugün adet olması gerekir di olmadı gebelik testi yoktu ovulasyon testi ile yaptı ve testi böyle çıktı.
Alpsmom22 Ebaki ilk gebeliğimi yumurtlama testi ile öğrendim adet olmam gereken gün yumurtlama testi yaptım elimde çokça olduğu için, aynen böyle çıkmıştı. 2 gün sonra gebelik testi aldım pozitif çıktı 😊
2cocukluana_ Ebaki ben de innovita ile öğrendim gebeşligimi hem Hcg hem de ovulasyon testi yaptım hcg silik ovulasyon kopkoyu çıkmıştı hayırlı olsun :))
_Mother_ Ebaki adete yakın bu şekilde koyuluk olabiliyor gebelik için yumurtlama zamanı gibi pik oluyor ben öyle öğrenmiştim
Ebaki Üsttekiler yumurtlama gördüğü testler alttaki test bugün yaptığı acaba hamile olma şansı var mi
Ebaki Bende ikinci gebeliğimi bu şekilde öğrenmiştim ama oldu dört yıl testler ne alemde bilmem başına gelen yazabilir mi
Thenargisss Ebaki tamam canim ♥️ bende çok bekledim ama oldu şükür kasmasın kendni tamamen rahat bıraksin olucak psikolojikte çok etki ediyo insana