Tüm arkadaşlarım iş hayatına atılınca risk alıp yol aldılar ve maddi durumları çok iyi ben ise yerimde sayıyorum.Hepsi çocuklarına iyi gelecek hazırlıyor ben ise ucu ucunayım.Aslında aynı mesleğe ben de sahibim (mesleği söylemiyim şimdi ifşa olmak istemiyorum) risk alsam kendi işimi yaparım ama bir türlü cesaret edemiyorum ve mutsuzum.İnsanların mükemmel hayatları da canımı sıkıyor.Ve bu aralar yeni hamileyim sanırım.Bana öneride bulunur musunuz kafam çok karışık😔