Zeyno_29 Kızlar elelenin park beşiğini aldık ama ine bir türlü yatak alamadık .Ne çok sert ne de yumuşak istemiyorum.Siz hangi markanın yatağını aldınız ve sağlık açısından omuriliğini desteklemesi önemli . lütfen yardımcı olur musunuz
Zeyno_29 Sleep yataşa ben de baktım 70×110 benim ki Yataş da yok dedler şaaşırdım bambi yi de bakmadım
Zeyno_29 mammamiamama evet o markanın kini de sordum 15 cm olduğu için yüksek geldi çocuk dönmeye başladığında sorun olur mu diye düşündüm
Bilibon Yatas ninni ydi galiba sunger gibi ama kalin olanlardan degil 3 bucuk yasa kadar yatti valla simdi normal yataga gectik
mammamiamama Zeyno_29 ben de yataş juno da almıştım alt kademede kullanırım hareketlenince. Daha uzun soluklu düşündüm. Üst kademe için yüksek kalıyor evet