Ben ikili test yaptiramadm, randevu alamadığım için 14. Haftami geçti. 3 lu ve 4 li tarama testi de düşük doğruluk oranı sebebiyle yapmayı düşünmüyorum. 20. Haftamda detaylı ultrason var, şuan 17. Haftamin içindeyim, detaylı ultrasonla her şey belli olur mu? Down sendromu vs.? İkili yaptırsa mıydım?