Minikmercimek_ Aslisko 38 haftadym bnde şuan aynı durumdayım geçen gün de aynı oldu asırı hareketli ve asagıya baskı var yürümekte zorlanıyorum 🥲
Eylem_96 Aslisko Benim bebeğim de çok hareketli sanki hiç uyumuyor içeride hep uyanık ve hareketli halinde. Onun bu hareketliliginden yorgun düşüyorum sürekli elim karnımda tutmaya çalışıyorum…
TubaY- Aslisko evet bence iyi birşey bu suyu ve kilosu iyi demekki rahat hareket ediyor sağlıklı şekilde olduğunun belirtisidir. Suyu azalsa yada fazla olsa hareket sınırı az olur
Minikmercimek_ Aslisko ay evet ya ama tuvalete gidene kadar da kıvrandırıyo resmen normal mi yoksa değilmi anlamıyorum ilk gebelik
Lavin___ Ben 31+4teyim ama aynı durumm yani maşallah 20li haftalardan beri böyle bazen canım yanıyor artık aşağıya baskı yaptığında da çok değişik oluyorum😅