Erdemmercimek Kızlar acaba bebek kanala indiği zaman mi nişan gelir yoksa kanala inse de nişan gelmediği olur mu nişan ile bebeğin kanala girmesinin alakası var mı
Makbuss Erdemmercimek yok cnm illa nisan su gelcek diye bir kayit yok ben bugun kontrole gittim 3 cm aciklgm varms ne nisan ne su geldi biraz belim agrio oersmbede dogum edicem Allah izin verirse 39.2 yim
Erdemmercimek Makbuss bende 39 haftalık oldm perşembe kontrolüm var nişan falan yk inşallah açılma falan vardır artık bebek irii çatım da dar olsun istyrm artık o yuzden merak ettm
Makbuss Irmakelizim06 sadece hurma ve bol temizlk yaptim bu cnm benimde gecen haftaya kdr acilmm yoktu bu hafta cok hurma ve temzlk yprk 3 cm olms darisi basina
Erdemmercimek Makbuss bende gınde 3 tane hurma yjyorum sadece bebege kılo aldırıyor DİE cok yemiyorum
Erdemmercimek Makbuss inş vardır ya rahim ağzı yumuşaması var dedı sadece 37. Haftada bakalım yarın 39 oluyız