Nuniko Vajina da batma hissediyorum 36 haftalığım açılmanın ya da doğumun belirtisi olabilir mi yaşayan varsa yazabilir mi ?
melekmi22 Nuniko nasıl bir bayma böyle bıçak saplaniyor iğne giriyor gibi mı birde sadece vajina da mı
TubaY- Hayır bana doktorum her yerde hareketini hissedersin bunlar normal belirtiler demişti bende o haftlarda aynı şeyleri yaşadım ara ara yaşadım yani
Gizmoaras Nuniko 37+1 deyiz bugün bende yuruyemedim vajinamda her adımda igne batıyor gibiydi yoruldum bugün ondan galiba şuan iyiyim
melekmi22 Nuniko yavaş yavaş vakit geliyor o yüzden olur ama sadece vajinadaymis daha var sizin doğuma yakın bende vajinal ve kasiklarim çok fenaydı kendi kendime dogurucam galiba dedim bir kaç gün sonra zaten doğum sancılarım başladı