Kızlar 5+5 şuan karnımda şişlik ver dertli hissediyorum normal mi
aysell56 dertli hissetme sebebiniz nedir anlayamadım
aysell56 gaz vardır olabilir, dertli derken onu anlayamadım 😊
Pardon kızlar yanlış yazmışım şiş ve o şişlik çok sert karnım sertleşti gibi normal mi
aysell56 ay bende de öyle korkma😂