busrrr o suni sancı oluyor canin ben 15 saat sancı çektim ve büyük uzun bir fitil verdiler 2 cm dışında acilmam olmyincs sezeryana alındım..
Iyiki diyorum çok güzel geçti eh tabi ağrısı oldu ama yavrumun kokusu alınca o ağrıları unutum.
Rabbim bir avazda doğurmayı nasip etsin inşallah canım hiç korkma olur mu bu yaşadığımız süreç çok güzel anı yasa inan acısı ağrısı geçiyor🐤❤