34+2 deyim kızlar İki akşamdır aynı saatlerde bel ve alt karın bölgemde hafif ağrı oluyo, idrar yolu enfeksiyonum da var. Bu aylarda yalancı sancılar başlar mı? Cuma günü nst de minik sancı çıkmış dedi doktor. Progestan, antibiyotik verdi.Bebek nerdeyse günün yarıdan fazlasında toplanmış olarak geçiriyor. Normal midir acaba bu durum?