Atss0000 Merhaba kizlar, bebegimde down sendromu riski cikti 600 de 1 mis oran, bu sartlarda bebegi aldirabilir miyim bilgisi olan var mı
EksiErik Atss0000 selamlar, aldirmak yerine fetal dna yapmak istemez misiniz? Cunku 2li 3lu testlerin yanilma paylari var..
Gg5348 Atss0000 amniyosentez yaptırıp onda kesin tanı konulduktan sonra isterseniz gebeliği sonlandırabilirsiniz ama kesin tanı gerekiyor bunun için de amniyosentez şart
Bigsecret3 Atss0000 Dr Mehmet Fatih karslı’yı da dinleyebilirsiniz tarama testlerinin %90 yanılma payı var
EksiErik Atss0000 Ozaman elinizde kesin tani olmasi gerekiyor. Yoksa 2li teste gore gebeligi sonlandirmak imkansız canim.
Ayse_2807 Atss0000 saçmalama benim de ikili testde senden daha riskli çıktı 1/50 ona rağmen asla asla aldirmam vardır rabbimin bir bildiği canlanmış bir cana nasıl yapican bunu dua et oku bebeğin için kendin için sakın aldırma Allah tan ümit kesilmez ne kadar çok isteyipte bebek sahibi olamayan annelerimiz var lütfen yapma bunu
Nurak Atss0000 amniyosentez yaptırıp kesin tanı almadan bebeği aldiramazsiniz ve bence bir kaç kez daha düşünün sağlamı da Allah verdi o yavruyu da ruh uflenmis canlanmış bı bebeği aldırmak değil öldürmek bizim ne haddimize benimde dön sendromu riski 1/50 bu arada bende doğumu bekliyorum ve sadece dua ediyorum Rabbim hayırlısını ver diye
Dilenkyldrm Nurak merhabalar bisey sorabilir miyim benim riskimde 1/415 cikti icim rahat ama aklıma bisey takıldı bugun ultasyonde hafif böbrek genislemesi ve kalpte parlaklık gördügünü soyledi doktor ense kalınlıgı normaldi sizinde böyle şeyler söylendi mi acaba bu arada kesinlikle aldırmayı düşünmüyorumda merak ettigim için sormak iatedim
Nurak Dilenkyldrm canım benim ultrason bulgularının hepsi normal ama daha 17. Haftadayiz ileriki haftalarda çıkabiliyormuş sıkıntılar
Eslam Atss0000 3 lü test riskli cikmisti 6 buçuk aylikken perinatoloji dr aldir demişti tabiki asla aklimdan gecmedi yeni doğum yaptim cok şükür oda iyi bende iyiyim 2 li 3 lü testlere güvenip kesinlikle yapmayın
Alone Atss0000 oranınız yüksek risk değil orta risk çıkmış. Öncelikle fetal dna yaptırabilirsiniz bu haftalarda. Ya da 16. Haftayı bekleyip amniyosentez yaptıracaksınız. Onun sonucu ile kesinleşirse alıyorlar. Başka türlü gebelik sonlandırılmaz. Sonucunuzun çıktığı haftaya bağlı olarak ya (16 da yaptırırsanız devlette 20. Haftada çıkar) size ilaçlarla doğum yaptıracaklar zaten o haftada bebek yaşamayacağı için doğunca ölecek. İleri haftalarda aldırmak isterseniz yani bebek yaşayabilecek bir haftada ise de bebeği karnınızda öldürüp öyle doğum yaptırıyorlar doğunca yaşamasın diye. (Valla direk aldırmayı sorduğunuz için bu kadar açık konuştum )
Feykuz Alone ayy çok kötü ne olursa olsun o bir can 😢😢 okurken çok kötü oldum bu kadar detaylı bilmiyordum 😢
Alone Nurak Şuan annenin pskilojisini çok iyi anlıyorum cnm o yüzden bişey diyemem. Ben oğlumun down olduğu kesinleşince aldıracağım diye günlerce ağladım. Bakamam dedim ben ölürsem ona kim bakar dedim. Zaman geçtikçe kabullendim daha doğrusu aldırmam için gerekli olan aşamaları anlattıklarında ben bunu nasıl yaparım dedim. Kıyamadım. Rabbim verdi alacaksa rabbim alsın dedim. Çok şükür Şuan iki buçuk yaşında iyi ki kıymamışım ona. Ama insanın düşündüğü şey aldırmak oluyor o yüzden yargılamıyorum