a-a-my-h_dmr ben de 39+1 im cnm , adet ağrısı gibi oluyor aynı anda da Bebek toplanıyorsa 1-2 dk boyunca o yalancı sancı dedikleri imiş. Benim de günde 8-10 kere oluyor öyle. Doktorum bu şekilde hissettiren sancın düzenli ve özellikle beline de kuvvetli vurursa işte ozaman gerçek doğum sancısıdır dedi.