Neslivebebegi Merhabalar hanımlar hamile olduğumu yeni öğrendim iki aydır saçlarımı boyamamıştım baya diplerim geldi beyaz beyaz. Ne yapmalıyım çok kararsız kaldım. Var mı tecrübesi olan?
EksiErik Neslivebebegi selam hayirli olsun oncelikle, 3 aydan sonra doktorlar organik boyayla boyanmasinin sakincasinin bulunmadigini soyluyor ama istersen yinede doktoruna danisabilirsin.