Selcantvsn
Sağlık ocağında ölçüm yapıyorlar fakat açlık tokluk diye günde 7 defaya yakın ölçüm yapmanız gerekiyor git gel yapabilir misiniz bilemem
Ben eve ölçüm cihazı almıştım o şekilde ölçümler yaptım yüksek çıkınca dahiliye bölümüne gittim diyet verdi 24. Haftaya kadar diyetle ilerledik artık açlık şekeri düzensiz ve dengesiz ilerliyordu insüline başladık