Anneler biraz üzgünüm daha önce bu konu da post açmıştım 12+3 de doktor çok emin bi şekilde ben soymadığım halde kız dedi bi oğlum var her annenin de bi hayali olur ya kızım olsun çok istiyordum neyse baya heveslendik 16 dayız gittik doktora doktor güvendiğim de bi hekim ama o zaman erken di tahmin ettim diye zıvaladı dedim hocam çok emindiniz o zaman düşük ihtimal değişiyor diyo ama eşim de yanımdaydı yanılma payı küçük ama eminim demişti ve gülüp bi oğlunuz olacak dedi