Selo25 Kızlar merhaba. Eylül ayında şişli memorialda bir aksilik cıkmazsa transfer olacagım. Cogu klinik estrofem vs ilaclar kullandırıyor. Burası kullanmıyor dogal rahmin kalınlıgına göre ilacsız yapacaklarmış, progestan veriyolarmış sadece. Bu durum tutunmayı etkiler mi diğer yerlerin estrofem verdigini duyuyorum tek embriyom var bu nedenle sıkıntı yaşayan oldu mu?
gecegunesim Selo25 merhaba transfer oldunuz mu nasıl geçti? Benimde pgd den gelen saglıklı embriyom var ve dogal transfer olacagım biraz stress oldum hiç ilaç kullandırmıyorlar diye sizin durumunuz ne oldu?
Mavideniz26 Tek embiriyonuz varsa işinizi garantiye alın rahim duvari ilaclarla daha iyi kalinlasiyor bebegin daha iyi tutunabilmesi icin,dogal birsekilde yapmaniz şansinizi azalta bilir aslinda,ben olsam garantiye alirim herseyi
Selo25 Mavideniz26 evet cnm tek embriyom var pgtden gelen saglıklı. şişli memorial dogal yapıyormuş zaten dogal kalınlasıyorsa ilaca gerek yok diyorlar ama diger merkezler neden veriyor kafam karıştı Kızlar dogal olup olumlu sonuclanan var mı
Selo25 gecegunesim ben transfer sürecindeyim henüz olmadım yımurta takibi yapıyoruz. Bu konuda ben de gerginim dogal süreç riskli mi degil mi hic bilmiyorum. Bir de şansıma bu ay yumurtam yavaş büyüyormuş
gecegunesim Selo25 bu benim 5. Transferim ilk üçü ilaçlı oldu hiç tutmadı 4. De kalp atışı olmadı o dogal transferdi. Benimde bu pazar olacak transferim Rahim kalınlaşması biraz az oldu benimde en son 7mm di umarım artıyordur . sıksıkı tutusun bebişler güzel de haberler alılım inşallh😌