Bin tane konu açtım normal mi sezaryen mi suni sancı mı diye. Her bir ihtimal için çeşitli senaryolar kafamda türetip korkup durdum. En sonunda bu sabah spinal sezaryen oldum, çok şükür sağlıklıyız ikimiz de.
Bebiş son dakika yan durmaya başladı o sebeple normal doğum mümkün olmadı. Tansiyon sebepli bu haftada doğum yaptım. Kucağıma aldığım anda diğer tüm kaygılar aşırı boş geldi. Ay boşuna kendine eziyet etmişim dedim.
Darısı doğumdan korkan herkesin başına.