hasretsahinn Kızlar merhaba iyi akşamlar daha öncede yazmıştım bu gebelik kolestazı için aranızda bu durumu yaşayan varmı yada yaşayan varsa n’aptınız 37 haftada doktor kesin sezaryan olman gerekiyor dedi 37 bigünü bile gecmemesi lazım dedi yarın ilaç başlatacak bana
Galya15 hasretsahinn canım benim doktorum 38+0 bekleyebiliriz dedi en son geçen hafta değerim 90 dı senin değerlerim kaç ve kaşıntın var mı
melektb hasretsahinn arkadaşım da 35.haftada çıktı. Ilac kullandi 3 4 gün sonra degeri düşmeye başladı ve kendi sancisiyla dogum yapti hastalığı gerilemişti. Takipli kalıp ilaç tedavisini deneyin derim
Aysenn2211 hasretsahinn 32. Haftamda kolestaz çıktı. İlaç tedavisine başlandı 37. Haftaya kadar ilaç kullandım 37. Haftadan sonra bebek riske girer dediler ve 37+1de yatışım yapıldıı suni sancı ile 35 saat sancı çektikten sonra normal doğum yaptım.
Esmagenc 2 gebeliğimde de kolestaz oldum ikisinide 37de normal doğum yaptım canım. İkisinde de hiçbir belirtim açılmam, sancım vs yoktu suni sancı verdiler sonra yavas yavas açılmam oldu ve doğum başladı çok şükür
Mavib Esmagenc ilk doğum ile ikinci doğum arasında süre farkı oluyor mu ? Yani ikincisi daha mı hızlı oluyor gibi sormak istedim aslında:) suni sanci ile gerçekleşen doğumlarda
Esmagenc Mavib Yani süre ve doğum farkı mutlaka oluyor ikinci daha rahat, kısa ve kolay oldu diyebilirim sürecin de nasıl ilerlediğini bildiğin için belkide :) ama ikincide de hastaneye gittiğimde sancım, açılmam yoktu buna ragmen daha kolaydı
hasretsahinn Galya15 kaşıntım bir ara daha yogundu bu ara biraz daha geçtini hissediyorum ama banada doktorlarım 37 birgün bile gecmemesi lazım dedi çok karışık durumdayım 🥹
Mavib Esmagenc 😊🌸 sevindim sizin için, her şey yolunda ve güzel gelişsin hep hakkınızda, teşekkür ederim
Aieskocaak Beni doktor direk sezeryana alıcaktı 38 haftalıktık kesinleştiğinde. Bende ilk doğumum ve çocuğumun pozisyonu normal doğuma uygun olduğu için normal doğumu denemek istiyorum dedim. Çok bekleyemeyiz eğer ki olmazsa sezeryana alırım şimdi suniyle başlatalım dedi. 0 açılma ve düzensiz sancılarımla baya uzun bi süreç oldu benim için ama iyi ki de normal oldu. Ertesi gün eve geldiğimde yıkamadığım perdelerimi yıkayıp camları silicek kadar iyiydim 😂
Aieskocaak hasretsahinn aynen canım kesinlikle doktorların daha kolayına geliyo sanki sezeryan benim ısrarımla normal doğum oldu. Buarada özel hastane de değil devlet hastanesindeydi. Asistanlar ve ebeler yaptırdı doğumumu onlar bile kaç defa istersen seni sezeryana alalım direk dediler ama aksi bi durum olmadığı için normal doğuma devam ettik
Seed- 33 haftalık doğum yaptım büyk sebebi kolestazdı ama benim kolestazım 7. Haftamda başladı ve safra asidi 300 alt 800 ast 500 leri gördü ve kaşıntı son zamanlar çok fazla artmıştı. Şuan 8 haftalık hamileyim ve safra asidim yine 56 ları gördü doktorlar max 37 de alınması gerektiğini düşünüyor. (9 hastane 16 farklı doktorla görüşerek bunu söylüyorum ) korkulacak bişey yok rabbim yardımcın olsun
gzm_42 Seed- bugün benden de istediler vermedim kan ama ast ve alt değerim 20 canım şuanda da kaşıntım yok arada oluyor sıcaktan daralinca oluyor oda
Galya15 Seed- ben 37 deyim doktor çok şiddetlenirse direk gel alalım dedi onun dışında 38 i bekleyelim dedi
Melike_00 Seed- el ve ayak kasinmssi mi oluyor sadece ? Belirtiler neler? Benim gece ayaklarım kaşınıyor
hasretsahinn gzm_42 benim alt ast değerim öyle normal de safra asit için alıyolar kan ondan sonra o teşhisisi koyuyolar
Fidase @"hasretsahinn Merhaba bende 36+4 te doğum yaptım kolestaz sebebi ile. Öncesinde kaşıntım vardı ve arttı testlerim de değerleri yükselmeye başlamıştı görünce doktorum beklemeyelim suni sancı ile normal deneyelim olmazsa sezeryana alırız dedi 8 saat suni sancı sonrası normal doğum oldu çok şükür açılmam da olmuştu biz böyle denedik sizde eğer doktorunuz uygun görürse ve isterseniz normal deneyebilirsiniz
Seed- İnşallah olmaz kaşıntı çok illet birşey bide senin kolestaz tanısını nasıl koydular ki safra asidi bakmadan ve 20 alt ast iken