Kızlar birkaç gün öncede post açmıştım adetim 4 gün gecikmişti kan falan verdim çıkmadı ama hala olmadım şuan 8 gün geçti kadın doğumdan randevu 2 hafta sonrasına var bu sürede sağlık ocağına gitmeyide düşünüyorum yarın fakat aranızda kazayla hamile kalıp böyle kandada çok sonra çıkan varmı korkmalımıyım çünkü Allahım affetsin istemiyorum hazır değilim hiç şuan kafamda şüphe var hala