Merhaba kızlar. Bu ay değerlendirdik adetim bitiminden sonra. şuan adetimin 13. Günüm bu güne kadar gün aşırı değerlendirdik. Bugün kasık ağrım oldu böyle adet olacak gibi bir de pembemsi akıntım oldu iki defa . Enfeksiyon mu yoksa döllenme mi ya da yumurtlama mı lütfen fikrinizi merak ediyorum