Kizimveoglumm gönderiyi şimdi gördüm. Ben 675 liralık havale ile alışveriş yaptım zaten belli bi tutar üzeri kapida odeme olmuyo çok memnun kaldım bütün ürünler 4 gün içinde geldi maile ve sms le bilgilendirme yapılıyo ve müşteri hizmetlerini arayınca iyi ilgileniyorlar. Ürünler fotolarda göründüğü gibi renk tonu farkı dahi yok sadece mesela ben yıldızlı penye Battaniye söylemiştim pati desenli Battaniye geldi iade ya da değişim yapabilirdim arayıp sorabilirdim ama beğendiğim için öyle bişey yapmadım yoksa ilgileniyolar ve ben yılbaşı indiriminde almıştım yoğun olduğu zamandı ona rağmen ilgi geliş süresi gayet iyiydi