İlk genelikte colcisin ve coraspin kullandım şimdi tekrar gebeyim 2 gündür atak gibi bir halsizlik eklem ağrısı ağız içi aft ve içten gelen bir ateş var etlerim bile çekiliyor doktor değiştim ama bu doktorum coraspin vermedi buda kafama takıldı behçet hastası oluş coraspin kullanam yada kullanmayan oldu mu ?