Migrenligebe 29. Haftadaki muayenemde bebegimin basi yukardaydi. Birkac haftaya doner demisti doktorum, fakat 30. Haftada dondugunu gorduk. Acaba erken dogum belirtisi mi bu? Yoksa gayet normal bir durum mu?
Deletedmom434 Migrenligebe normal bir durum benim bebişin başı hep aşağıydı hiç makat gelişe dönmemişti
Sedaahmet Migrenligebe 26.haftadan beri benim bebeğimin başida aşağıda. Şuan 29+3 haftaliğım. Anormal durum olsa doktor soylerdi
Migrenligebe Sedaahmet acil bir durumdan hastanede oldugumdan birkac farkli doktora gorundum ve bu tarz ayrintilara giremedik, o yuzden burada sorma geregi duydum, tesekkur ederim
Gizzy @Migrenligebe YouTube'ta Dr. Kağan Kocatepe'nin videoları var. Çoğu konuda bilgi veriyor. Aklınıza takılan şeyler için bakarsanız çok güzel açıklıyor.😊😊 Bu konuda da videosu var. 24.haftadan itibaren dönmüş olması normalmiş. Ve erken doğumla filan ilgisi yokmuş. Korkulacak bir durum yok yani. 🤗