Bat 14 Ağustostu. 2 gün sonra 16 sında kan verdiğimde 58 küsur çıktı. (Muhtemelen ya geç döllenme ya da kimyasal) Sorum şu ki 2 günde 2 katı hesap yapmadim hiç yapmayacagim da ay sonu doktora gitsem belli seyler oturmuş olur mu? İlk kontrolde dikkat etmem gereken hususlar nelerdir