Pa-2121 hayırlı olsun canımm sagsalim almışsın kucağına ne güzel 😍 34+1 oldum o günkü kadar bir toplanma durumu olmuyor sadece dün misafir vardı sabah 8den akşam 11e kadar neredeyse ayaktaydum hep, kasığım acıyor gibi oluyor oda yorgunluktandir diye düşünüyorum, yarın kontrol var bakalım hayırlısı darısı başıma vaktinde tabi 😂♥️