Batbur Arkadaşlar merhaba 3 aylık bebeğim var rotavirüsü olduğunu geçen hafta tahlilde öğrendik. Bugün yapılan testte hala geçmediğini öğrendik. Geçmesi için ne yapmam lazım var mı başına gelen 🙁
-MinikveAnnesi- Batbur hastaneye yatış yapmadılar mı genelde serumla ilaçla tedavi şeklinde geçiyor çabuk toparlanıyor. Bende geçirdim oğlum aşısı olduğu için şükür bulaşmadı ama beni bile yatağa düşürdü
gknlpln Batbur arkadaşım 30 yaşında rota virüsüne yakalandı 2 hafta hastanede yattı. Umarım bir an önce iyileşir bebeğiniz 🙏🏻
myavocado -MinikveAnnesi- rota virüs aşısı ücretli özel aşı di mi, ne zaman kaç aylık yapılıyor acaba
gknlpln myavocado instagram da doktor öge var hatta ankara çayyolunda muayenehanesi var onun hesabında vardı hangi doz ne zaman yapılmalı diye onun heaabina bakabilirsiniz
tatlibebegim_ myavocado 3 aylıkken falan yapılıyormuş doktor bize öyle dedi 15 20 gün önce yaptırdım 1740tldi fiyatı, 2 doz şeklindeymiş 2.dozuda eylülde yaptırıcaz