Rabiatyc ben kızımda monitör olan model almıştım e bebekten v tevhit marka bozuldu e bebeğe iade ettim yerine yenisini vermediler çok saçma maalesef, ücret iadesi yaptılar onla da zaten alamıyorsun öylece yok oldu gitti yoksa kullanışlı mantıklı bi olay şimdi sadece kamera alacağım xiaomi düşünüyorum evde kullanılmayan telefon var belki ona bağlarım belki kendi telefonuma bakalım