Kızlar 36 haftalığım rahim ağzı kısalığım var o yüzden doktorun vereceği sezeryan gününe kadar herhangi bir terslik olurda doğum başlar mı diye düşünüp bu hafta ağdamı yaptırayım diyorum sizce erken mi ?? Bide şöyle düşündüm ağda yaptırdım diyelim ve doktorun verdiği gün doğum oldu bi terslik olmadı , çıkan tüyleri epilasyon aletiyle toparlayamaz mıyım ki acaba sonuçta tek tük çıkmaya başlayacak çıktıkça toplarım diye düşündüm sizce olur mu yoksa ağda için bir hafta daha mı beklesem uf bilemedim ?? 😑