meryinthemood Bebeğimin bugün sağlık ocağında doppler ile kalp atışlarına bakıldı gayet iyiydi şükür. Benim gibi kasık ağrısı olan var mı geçiyor birden yine geliyor bel ağrısı da dahil oluyor bazen
Ayse0575 meryinthemood eğer ağrı devamlı değilse korkmayın. Bebek büyüdüğü için baskı yapıyordur. Benimde vajinada oluyor mesela doktor normal diyor büyüdüğü için baskı yapar ve ağrır diyor
fairytale_ meryinthemood benimde arada bıcak saplanıyor derler ya öyle ağrı yapıyor ama doktorum normal olduğunu soyledı ılk zamanlar hareketlerını hıssetmedıgım ıcın tedırgın oluyordum ama sımdı hareketlerını gunluk hıssettıgım ıcın korkmuyorum yarın 21. Haftamıza gırıcez inşAlllah🥹sağlıkla gelsın bebeklerimiz
b-bg meryinthemood bugün detaylıya girdik 20. haftadayız doktora aynı şikayetlerimi söyledim bel ve kasık ağrım var dedim belin yorulduğun zaman ağrır dinlenince geçer normal dedi aynen öyle oluyo kasık ağrında bebeğin büyümesine bağlı olur artık dedi. kanama eşlik etmiyosa giderek artan şiddetli ağrın yoksa hiç bişeyden korkma dedi.
irem0596 meryinthemood öyle gerçekten en ufak bişeyde ay iyi mi acaba demekten insan yoruluyo 🥹 ama kendinize ve bebeğinize hep güzel şeyler söyleyin kötü şeyleri getirmeyin aklınıza 🥰 elimizde olmuyo biliyorum ama zorlayın kendinizi
meryinthemood Ayse0575 şuan kullanmıyorum geçen hafta kullanmıştım. Sağlık ocağında tahlil verdim vardı ama kendi doktoruma mesaj attığımda geri dönmedi bana iki gün sonrası için devlete randevu aldım bakalım ne der🤷♀️
Ayse0575 meryinthemood bol bol su için korkmayın bi şey olmaz gebeliği boyunca enfeksiyon geçiren gebeler var. Dualarım sizinle🙏🏻🥰
meryinthemood Ayse0575 hiç sormayın ya 😅 ne yaptıysam geçiremedim şu enfeksiyonu yapmadığım kalmadı ama demek vücut üretiyor yapacak bir şey yok🤦♀️🤦♀️
Ayse0575 meryinthemood nioli yağını çok iyi diyorlar forumdaki gebeler denediniz mi hiç bide onu deneseniz?😊
meryinthemood Ayse0575 nioli yağını gebe kalmadan kullanıyordum düzenli ama gebelikte zararlı olduğunu söyleyen çok insan da vardı ondan emin olamadım