Bizde sonunda 99 u gördük 🩷 Geçmek bilmeyen zaman geçiverdi ☺️ 2. Anneliğim olacak belki kızacaksınız ama ilkinden hiç birsey anlamadım. Neden derseniz ilkinde yaş küçük yanlış bi evlilik oldu ailemden dolayı erkenn doğum , sütüm olmadı emziremedim . Ama asla kızımdan vaz geçmedim sadece ne hamile olduğumu anladım ne bebek doğurduğumu . Hiç birsey yok . Sadece dünya tatlısı 9 yaşında bir kızım yoldaşım oldu . En büyük hayalim herseyi en sonuna en dibine kadar yaşamaktı yeniden anne olmaktı 9 sene sonra rabbim 2. Kez anneliği nasip etti . Yep yeni bir tertemiz bir sayfa ile bir yola çıktık . Herseyi çok şükür sonuna kadar yaşıyorum . İlk kızım sezeryan olduğu için . Sanırımm Buda sezeryan olcak . O yüzden 99 dan az bi zamanımız var . Umarım iki meleğime de iyi bir anne olurum . Rabbim bebek bekleyen herkesi isteyen herkesin kucağını doldursun. Herkes tatsın evlat sevgisini . Sizlerden de hem kendim için hemde kızım için dualarınızı istiyorum. Huzurlu bir yuvam olsun . Rabbimdenn tek isteğim huzur ve sağlık baska hiç birsey istemiyorum 🩷