Duyguaksoy bende de enfeksiyon çıktı son kontrolümde ama tek kullanımlık toz ilaç var ya ondan verdi bir ay sonra kontrole gel bir sıkıntı yok dedi ama devam ediyor bence enfeksiyon ondan da olabilir gibi, idrarımı yaparken de yanmıyor bende sadece akıntımın rengi bi tık değişti gibi ordan fark edebiliyorum, ama gerçekten 28. Haftaya girdiğimden beri o kadar ağır hissediyorum ki sırtımda 3 yastıkla yatıyorum nefes alamıyorum ya gece ağlayacaktım sırt ağrımdan tabi biraz göğsüm büyük onun etkisi de var bence sırt ağrıma 🤦🏻♀️