2024gizem Pazar günü cinsiyet partisini yaptik ve oğlumuzun olacagini ögrendik 🩵🧿 Isim önerilerinizi bekliyorum sevgili Anne adaylari
EksiErik 2024gizem Sağlikla gelsin kuzucuk. Bizde Ata diye düşündük teyzesi.. 🩵💙 Ata Karan Baran bunlardi begendiklerimiz
Merve-metin 2024gizem Aras,Barlas,Furkan,Yiğit,Cihangir,Kaan,Zeyd bizim beğendiklerimiz buydu Barlas koymaya karar verdik 💙
Esmats EksiErik Kesinlikle Ata koymalısınız, bizimki de Meriç Ata olacak inşallah. Aynı adı görünce çok mutlu oluyorum 💙
EksiErik Esmats ayyy bende🥰 Esim basta baran, karan falan dedi sonra bigun Ata olsun mu dedi icim eridi sanki.. Atanin yanina bisey koymakta istemiyorum kaldi oyle💙
Esmats EksiErik Bana kalsa ben de koymazdım açıkçası da eşimle konuşmuştuk kız olursa ben erkek olursa ismi o koyacaktı, Meriç koymak istedi ben yine de Ata’yı sığdırdım 🤭 Sağlıkla yaşasınlar inşallah 💙